11 Temmuz 2009 Cumartesi

Gülhan'ın Galaksi Rehberi




Her ne kadar sevgili Hyena ile interrail hayallerimizi gerçekleştirememiş olsakta (olacak biliyorum olacak. yeterince uslu bir çocuk olursak tanrı bizi interraille yörapayı dolaştıracak.) güzel mi güzel, tatlı mı tatlı Gülhan Şen'in sunduğu Gülhan'ın Galaksi Rehberi imdadımıza koşuyor. Genelde bu tür programlar bilgi verme amaçlı ciddi bir atmosferde olur. bkz. stv belgeselleri =). İsmi sanıyorum ki Otostopçunun Galaksi Rehberi'nden esinlenilmiş. Acun'la beraber favorim olmuştur.


Programı izlenilir kılan insan Gülhan Şen'den bahsetmek istiyorum özellikle. Ekşi sözlükten okuduklarıma göre eskiden Zamanın Ruhu adlı bir müzik programı da sunmuş kendisi. Şimdiyse GGR'de içimizi ısıtmakta, günümüzü kurtarmaktadır. İlk başta konuşma tarzı yavaş olmasından dolayı pek bir uyuz etmişti beni. Ama o geyiklerini dinledikçe, gezdirdikçe acayip kanım kaynadı bu güzel hatuna. En son izlediğimde Makedonya'daydı ve Kril alfabesi üzerine çevirdiği geyikle beni kahkahalara boğdu. Giyim tarzı ve ilginç aksesuarlarıyla da o rengarenk kişiliğini ekranlara taşımayı başarmış(televole dili).
Çok ayrıntıya girmeselerde gayet güzel bir programdır. Genel olarak Avrupa'dalar zaten. Programda çokta güzel şarkılar çalmakta.

Hiç yorum yok: