11 Temmuz 2009 Cumartesi

Mallık! (sakın evde denemeyin!Aslında düşününce evde denemiyceksen nerede deniyceksin?)


Suyuma buz almak için dolabı açmıştım, ama o televizyonlarda fln gördüğümüz dile yapışan buz görüntüsünün bi türlü olmayışından mı desem (benim yapamamış olmam muhtemel.) can sıkıntısından mı desem buzu yaladım ve yapıştı bunun verdiği mutlulukla evde zafer turları atıyodum ki buz çat diye yere düştü. Ben akıllandım mı? Tabii ki, hayır. Aynı şeyi 3 buz küpüyle daha yaptım. Sonra dilim yanmaya ve kanamaya başlayınca yaptığım ''Mallığı'' anladım. Su içince yanıyo bide sanki küçük küçük iğneler saplanıyo dilinize ben yaptım siz yapmayın. Aslında ben bunu sırf sizin yapmamanız için yaptım.(yersen)

8 yorum:

goldfish dedi ki...

brava bebek brava. o buz taneleri dilinden koparken hiç acımadı mı da 3 kere denedin diye sorarım sana.

hyena dedi ki...

zevk sarhoşluğu diyelim geçelim. Blogun tanıtımını yapmakla ilgili şüphelerim var.

goldfish dedi ki...

kendimiz yazıp kendimiz okuyoruz işte oh mis. ben bir dedikodu yazmaya başlıyım kendi reklamını yapar bu blog. yerli perez hilton. aman madi clara'nın kulağına gitmesin.

hyena dedi ki...

madi blog dünyasından kazır bizi. sonra perez gelse kurtaramaz

goldfish dedi ki...

gay olursak acır belki ha ne dersin?

hyena dedi ki...

denemeye değer mi bilmiyorum. hem gayet sövüyo gaylere de... Madi Clara'yı seviyoruz ailecek izliyoruz

goldfish dedi ki...

18 yaşından büyük olarak elbette (sosyal mesajımızı da verelim)

hyena dedi ki...

o da eksik kalsın bi. 18 inden küçüksen bu blogda işin ne zaten. çooook büyüğüz biz tam 30 yaşındayız. Evet.(Saate veriyorum, Kasabian'ın son albümü de olabilir. yarın yazarım.) Hyena öper.