9 Temmuz 2009 Perşembe

yanlış anlamalar

Ah bu yanlış anlamalar yok mu!... Hayır hayır. Yanlış anlamayın. Kız-erkek yan yana görsün "auhuah abi yeaa çıkıyolarmış.. " diye yanlış anlayanlardan bahsetmiyorum. Ya da sözleri sarfeden kişiye bitmek bilmez tripler atmanızı gerektirecek yanlış anlamardan da değil.(hoş trip atmak pek gereken birşey değildir. sosyal mesajımızı da verelim) Aşağıdaki diyalogları oluşturan yanlış anlamalardan bahsediyorum. Pek güzeldirler aslında datlarından yinmezler. Kötü espri etkisi yapmalarıysa işin güzel tarafıdır. Bir gün kötü bir esprimden dolayı atlayacağım pencereden.

hyena: golsfish goldfish! okşan burunluk alıcakmış! çok merak ediyorum.
goldfish: nee?!
hyena: evet evet. nasıl birşey olacak acaba?
goldfish: ahhahaha (kendi kendine kopma) ne yani burnunu aldıracaktı da mı burun kalmaya karar vermiş?
hyena: ...

arkadaş: mert vans aldı.
goldfish: nasıl?! mert seni saldı mı?arkadaş: ...

A: ona sor bakalım ütü almıyolar mıymış??
B: ??!! eminmisin? tamam

B: siz utanmıyor musunuz?
C: ne neden utanalım ki?
B: bilmiyorum. A dedi hiç utanmıyormuy muşsunuz?! (yazamadım... utanmıyor muymuş..sunuz?)

Bir tarih dersi. Goldfish kendi halinde birşeyler çizerken defterine sınıf arkadaşlarından bir tanesi tarih hocamıza bir soru sorar. Cevap: Brahmanlardır.
soru sordum iyi öğrenci oldum öğrencisi: hocam hindistandı da asya'ydı da carttı da curttu da...?hoca: brahmanlar yavrum. (bırah ya yavrum) goldfish hemen kafayı kaldırır. bu işte bir terslik vardır. neden? her zamanki gibi yanlış anlamıştır.

Hiç yorum yok: