21 Temmuz 2009 Salı

Lynx Vs. Hyena

Sevgili Lynx'imle bu sabah aramızda geçen bi dialoğumsu.(Aktarıyım dedim.Taslak taslak nereye kadar.) Bendeniz sabahın saat 4'ünde babasına yakalandığı için odasının en muhteşem göründüğü saatini(bi süre sonra tüm dünya görecek.) kaçırdığı için hayıflanmakta yetmezmiş gibi uykusuzluktan ölmektedir(günde maksimum 5 saat uyuyabiliyorum. Mazoşistim evet.). Lynx'in çenesi sadece uykuda durduğundan, sabah sabah çenesi bi düşmüştür ki sormayın(Masal saati de düzenliycem size. HYENA'DAN MASALLAR. güzel oldu be.) ballandıra ballandıra dün akşam ne kadar çok şey yediğini anlatmaktadır(Ekmekarası Hayvar-Peynir yemişliği vardır Şalgam suyuyla.) sonlara doğru yine kendini kaybederek konudan sapar ve ''Çok yorgun gözüküyodu ama mutfağa gittiğinde çikolatamı bırakıp, kendime Hellim kızarttırdım.ehiehi işte sonra biraz konudan saptım ama...'' der ve bunu duyan Hyena(kendimden blog adımla bahsettiğim için utanıyorum.) ''Hala konudan sapıyosun!'' der uykusuna devam eder.
Heryerde uyurum, hiç acımam, para ödediğim yerler hariç oralarda en fazla gözlerimi dinlendiririm. Çaylı pamuk kullanın gözleriniz yorulmasın. Kaçtım.

Hiç yorum yok: