12 Ağustos 2009 Çarşamba

hyena ile beraber ve solo sohbetler

bir blog tutmayalı uzun zaman olmuştu. sözlük, messenger, omegle derken bir de baktım sunshinebelievers'tayım. blog'un düzenli bir takipçisi olarak yazar olma zamanımda gelmişti galiba.

yaz mevsiminde messenger üzerinden düzenli olarak konuştuğum tek kişi oluyordu. katesin. bu sene ikiye çıktı sayı ve hyena'da bu gruba dahil oldu. ne yalan söyliyim, iyi ki de konuşmuşuz. zaman geçirmek için birebir. ne konuştunuz derseniz, o konudan o konuya atladık. hadi bakın bakalım:


(23:54) jazzer @ assos:
abi o kadar uykum varki ilk defa böyleyim
(23:55) 死神/The Pains of:
git yat
(23:55) jazzer @ assos:
canım uyumak da istemiyor
(23:55) 死神/The Pains of:
tatilde malak gibi yatmıyosan ne diyim sana ben
(23:55) jazzer @ assos: :D?
(23:55) 死神/The Pains of:
git soğuk duş al ılık süt iç sıcak sıcak yat
(23:56) jazzer @ assos:
pc dergim vardı
çok iyi saklıyorum onu
burada dergi yok çünkü
(23:56) jazzer @ assos:
ankaradan getittirdim babama
ona da kuzen çöktü
kitap okumak hiç istmiyo canım
lost? dedim
onu izlerken kesin uyurum
(23:57) jazzer @ assos:
2. sezona sokıyım ya
o onu öpüyo
o ona veriyo
dharma çıkıyo birinin götünden
hiç izleyesim gelmiyo o yüzden
(23:57) 死神/The Pains of:
ozaman daha eğlencelik daolayısıyla mal şeylere bakıcaksın
(23:57) jazzer @ assos:
mesela?
(23:57) 死神/The Pains of:
blog takibi önerim
hele arşiy genişse tamam oku oku bitmiyo
(23:58) jazzer @ assos: :D:D

-- hyena ile küfür muhabbeti --


(21:43) 死神/The Pains of:
http://www.flickr.com/photos/balakov/3119272192/in/set-72157602602191858/
(23:11) jazzer @ assos:
geldim
(23:15) jazzer @ assos:
güzel bu arada
(23:16) 死神/The Pains of:
güzel tabii
lego afgan kızı
(23:17) jazzer @ assos: :D (Y)
(23:18) 死神/The Pains of:
önceden piç kurusu diye bi küfür vardı neden yok oldu gitti o
(23:21) jazzer @ assos:
piç yetiyor şimdilerde
(23:22) 死神/The Pains of:
aman
(23:23) jazzer @ assos:
en sevdiğim küfür tarzı şey ne biliyo musun
bi tahmin et
(23:23) 死神/The Pains of:
bu gençlik orospu çocuuu da demez 5 sene sonra

-- atiker sıralı otogaz sistemleri sundu -- -- hyena ile küfür muhabbeti --

bu arada hyena ya sorumun cevabını ben verdim. şimdi blog'da söylemeyeyim de cevabı, hyena'nın tepkisi kısaca:
ay, hayvan!
oldu. tabi sonradan edit'ledi:

(23:27) 死神/The Pains of:
bu repliği bi tiki kız söylemiş gibi kabul et
(23:27) jazzer @ assos:
öyle kabul ettim :D:D

evet konuşma lego afgan kızından nerelere gelmiş görün bakın.

Hiç yorum yok: