19 Ağustos 2009 Çarşamba

Twilight Saga Attırıkları


Jellyfayşem yazmış ben devam edeyim. Daha doğrusu aramızda yaptığımız bir Twilight diyaloğunu taşıyayım buraya. Jellyfayşem'in güzel yorumlarından sonra iyi gider bence.



  • Bella ölmek üzeredir. Son sözleri ve itirafları:

- edvırt...(gözler kırpıştırılır. dudak ısırılır. Acı çeken liseli Japon kız mode: on)


+Bella... Elin mi kırıldı sevgilim? İyi misin? Üşütmedin değil mi? Bella aşkım...


-edvırt... ben... (gözler kırpıştırılmaya devam) sana itiraf etmem gereken bir şey var... ben... ben... (o Yunan tanrısı karşısında erir, kekeler tabii zavallı kız) tanıştığımızdan beri... Kabızım edvırt! Evet kabızım. Çok acı çekiyorum sevgilim.... (gözler kırpıştırılmaya devam..)


+ Bella... Seni korumalıyım. Senin için canımı vermeye hazırım. (ecnebi kıro) my beautiful. Arabanın altından çekerim Bella. Jacob'la arana girerim Bella. Kanını içerim Bella. Bokunu yerim Bella.


- edvırt dur.! beni kabız eden sendin aslında.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

aşırı hoş bir yazı. Kentaro nun verdiği puan 1o üzerinden 1o