29 Ağustos 2009 Cumartesi

Zihin Kaymaları 4(Gece Yarısı Saçmalıkları)

Okurken aşağıdaki şarkıların size eşlik etmesine izin verirseniz daha çok beğenirsiniz yazıyı kanımca.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Saat 3:35 olmuş olabilir sorun değil benim için zerre uykum yok ama basılmam dahilinde yiyeceğim azarı engellemek için uyuyo numarası yapmak için çok uygunsuz yerde oturuyorum vesselam. Uyumuş taklidi yapmak konusunda hepinize meydan okuyorum Keseli Sıçan gelse ağzı açık kalır, o denli iddialıyım. Gelelim 'Zihin Kaymaları' bölümüne.
  • New Yorklu bir manyak olsaydım, kehanet teorileri üretmek için Manhattan'da bi falcı açar 10$lık tanıtım fiyatından kahve falı bakıp, New Yorkerları sömürerek köşeyi dönerdim.


  • Cartoon Network iğrenç bi kanal geceler boyunca sadece çizgi film izliyorum. Favorim Camp Lazlo'daki salak(daha ziyade korkak) Hintli fil Raj. Hiç acımam yirim.





  • Saat 4:35 ve Cartoon Network'te Samurai Jack var. Jack gururuna yenik düşmeden Aku'yu yenerse iyi. Aku da pek kuul hani.

  • Placebo aşkım tuttu ama gecenin sultanı Regina Spektor.

  • Regina'nın That Time'ı felaket bi şarkı 61 kere dinlemişim hala dinliyorum. 'Onu hatırladın mı?', 'Bunu hatırladın mı?' derken zaman su gibi akıp gidiyor.

  • 4:36 Ezan okunuyor. Regina biraz sessiz sedasız çalacak.


  • Yekta Kopan'la Burcu Esmersoy'un programı kalkmış mı ne? Ntv'de sadece Yekta Kopan var programın ismine bakmalıyım ama Burcu Esmersoy'dan dem vuracağım. Doğan Medya Center'da bu kadının saçaklarını düzenleyecek bi Allah'ın kulu yok mu ya? Tamam sarışın mavi gözlü falan ama bir zamanların el süpürgelerinin telleri senin saçından daha düzgündü bea.

  • Uykusuz'un 2. , Penguen'in 7. yaşı bugün aldım yarın okuyacağım. Cumartesi sabahı erken kaldırma teşebbüsünde bulunursa biri kafasını gözünü dağıtabilirim.

  • Aku çok karizma lan. Valla bak. Sümsük bi doktora sövüyo şimdi. Adamın labaratuarını(nasıl yazılıyo bu be) patlattı adam Jack'e geldi. Çizgi filmde Pembe Dizi rüzgarları mı esiyo? Aku Jack'in eskisi miymiş de sonradan kıskançlık krizine girip Jack'i yersiz yurtsuz bırakmış.

  • Beynimden çıkabilecek her türlü şeyden korkuyorum.

  • Normal insanlar gibi rüya görmediğim için şanslıyım, beynim 12-13 yaşları dolaylarında bu özelliğini bloke etti sanırım. Rüya görebilmek için yarı uykuluyken geri uyumam gerekiyor. Bu hafta 3 rüya gördüm hepsi birbirinden saykodelik(Reyhanca: Pisişidelik).





  • Jack nüdist midir ki? Boyuna cıbıl. Hayır,bu bölümde değil genelde.




  • Arkadaşım Maymun'u(bkz: My Gym Partner's a Monkey) pek sevdiğimi söylemiş miydim?




      • Beynimde Daddy Cool çalması bi işaret midir acaba?(I'm crazy like a fool. What about Daddy Cool?)Babamda pek kuuldur ama. Neyse...
      • Post Blue çalarken Senden Başka'yı söylüyorum.
      • Jack çok sikici bi savaşçı. Valla bak.
      • Neden bi aile oğullarına Ed ve Edd isimlerini koyar? Kavram kargaşası bu kadar mı sevilir? Çocuklar neden birbirlerine 'Tek D'li' ve 'Çift D'li' diye hitap eder.
      • Jack bir numaraysa, kılıcı onyüzbinmilyon baloncuk yutmuş kız.
      • Kafayı yediğimi mi düşünüyosun? Başlığa bakmış mıydın? Bunun gibi 3 yazı daha var.
      • Samuray Jack'in sonu çok boktan. Amaçsızca izlemiş hissiyatı veriyo lönk diye bitiyor.Yine olsa yine izlerim.
      • Umarım Powerpuff Girls vardır diye düşünürken, Scooby Doo olduğunu öğrenip yıkıldım.

      • Johnny Bravo'nun beynide kasları gibi şişik olsa ne hoş olur. Biz Coni'yi hiç spor salonunda görmedik, doğuştan mı bunlar?

      • Scooby Doo'da hep aynı bok ısıt ısıt getir. Powerpuff Girls olsaydı keşke. Buttercup'ın Erkek Ftmalığını özledim, Bubbles da var. Favorim Bubbles.
      • Hayır, alkol veya uyuşturucu kullanmıyorum.
      • Manyaksapıkhayran kitlem var mıdır acaba?
      • Scooby'le Shaggy'yi yemiş yemiş sıçamamış olarak adlandıramadan damar tıkanıklığından giderler mi?
      • Beyzbol Türkiye'de neden popüler değil ki? Esentepe'yi beyzbol sahası yapsınlar.
      • Curling, amaçsız gözüksede aslında güzel. Eurosport Curling maçlarını yayınlasın. Almanya'yı tutuyodum sanırım en son. Gönlüm Kanada'nın ama Curling'de kim kazanıyosa onu desteklerim, hiç acımam. Çalış seni de destekliycem söz.
      • Daphne mordan başka renk giymeli. Çizgi filmlerdeki insanların sadece tek bir kıyafeti mi var? Arada değiştirsenize.
      • Shaggy mal ama seviyorum. Fred uyuz.
      • Neden 'ESKİ Dostum' denir ki? Adam karşında hödük.
      • Soysuzlar Çetesi yerine Adi Pislikler diyorum mutluyum.
      • İnanırsak olur bence.
      • 34 madde olmuş hayvanlığıma şaşırdım.
      • Çok Şey Bilen Adam'ın ismi bile müthiş.
      • Pulp Fiction'a bakındım, bulamadım, sinirlenip çıktım Dost'tan.
      • Watchmen'in özel Dr. Manhattan ve Rorschack'li versiyonları var Dost'ta görünce dayanamıyorum. Sana benden başka gözler bakmamalı Ror. Yakında bizim evdesin.
      • Pulp Fiction'ı onyüzbinmilyonuncu kez izlemiş gibiyim.

      • 5:05 ne bok yiyosam burda.
      • Msn'e bakalım. Benimle beraber 5 küçük domuzcuk var. Güzel. Ne bok yiyolarsa?

      • Sonu belli olan lanet filmlerden nefret ediyorum. Dandik Türk Dizileri izlemekten iyidir.
      • Kaç dizinin senaryosu Selena kadar yaratıcı ve düşündürücüydü ki?

      • Son bölümlerde Hades değişmişti ama olsun. Burak'ın dudağının üzerindeki iğrenç pembe sivilce-yara-uçuk olabilecek şeyden iyidir.

      • Eski Culuglardan kim kaldı ki?

      • 05:12 Sukubiii Dubiiiiiii Duuuuuuu bitti. Powerpuff istiyodum ama 'Mike, Lu ve Og' varmış o da olur.

      • Oruç tutmak için fazla uyuyorum sanırım.
      • Sahur'a kadar değil odam hoş bi görünüm kazanana kadar uyumuyorum ki, uyumuyorum işte odamın o hali bana kış sabahlarını hatırlatıyor.

      • Salı günü dershane başlayacakmış. Onlara bir çift lafım var Fak Yu.

      • Lilly Allen'ın Fuck You'sunun klibi pek güzel.

      • Tori Amos 'Lady Gaga sabun köpüğü' demiş. Tori bacııım sen çift cinsiyetli misin ki Lady Gagayla aşık atıyon? Jimmy Eat World dinleyip Seda Sayan izlemenin zararları...

      Bonus Maddeci Geldi Aaanım(+50)

      • New Yorker her yerde New Yorker.

      • Buz Devri'ndeki Sid'e ölürüm ben. Hanım hanım onlar benim yavrularım! diyişi beynimde Usain Bolt gibi hızla dönüyor.
      • Kadın olmak zor zanaat. Cinsiyeti toplumun yaratmasıysa ilginç.

      • Denizanalarının beyni yok bence onlar öyle mutlu. Bizde mi denesek?

      • Mike, Lu ve Og da volkan patlıyor. Favori karakterim Kaplumbağa Lancelot oldu.

      • Sorumlu arayan insanlar %50 kibirli, %50 haklı, %100 kızgın ve sinir bozucular.

      • Karadeniz'de Keçi gibi Tırmanma(Yayla) Turuna 6. kez giden bi enayi vardı. 10'a tamamlamış. 'Madalya verdiler mi?' diye sordum 25'ten sonra ordan ev alacak parayı bayılmış oluyomuşsun. Buzul Göl'de kıçın donsun diyip engelledim.

      • Feysbık'ta ben buralara gittim diyip Louvre'da piramitlerin üzerine oturan zihniyetin kafası iyi miydi?

      • Hazırlık Mevsimi açılıyo feci heycanlıyım. Giderek daha mal oluyoruz gibi. Nevzat bizi neden bıraktın baboli? Nedim'i de alsaydın.

      • Spider-Man'in iğrenç çizgi filmini izleyesim var.
      • Lu kız olan sanırım. Evet oymuş. Götünü çok kaldırmışlar. Prensesim ben diye geziniyor.

      • South Park izlerken babam Stan'i ve Cartman'ı ciyaklamakla suçladı. Sesleri cidden sinir bozucu(kırılan cam efekti). Allah'tan Kenny çok konuşturulmuyor.
      • Limewire'ı sildim. Gönlümü Mediafire, Megaupload ikilisine kaptırdım. Rapidshare gelip geçici bi hevesmişsin sen üzgünüm.

      • Rapture'a bass çalacak adam lazımsa geliyim dedim hala cevap bekliyorum.

      • Lancelot Maraton'u kazandı. Lancelot Cool!

      • Yer misin, yemez misin? Yetmez mi?
      • Camp Lazlo varmış. 05:36. Raj'ı görüciim. Mısır gevreğimi alıp geliyorum. Yedim Bitirdim. Raj Samson'a canımın içi dedi. <3

      • Kanadalı Somonlar Curling oynadılar. Geleceği mi görüyorum?

      • Raj'a ölürüm ki ben. Somonların dilinde piercing niyetine kanca var. Salmon Cool!

      • Sanırım kardeşimin kahvaltısı olacak mısır gevreğinin sütünü içtim. Lanet. Ben oruç tutacaktım.
      • Raj muhteşem ya. 05:46. Ayıyı da seviyorum ama onun adı yok.
      • Uzaylılar güzel değilse gelmesinler.

      • Jet-pack sistemi Türkiye'ye ne zaman gelir?

      • iPhone video çekebilcekmiş iPhone3Gs giderek gelişen bişiyi ilk alan ne yapsın?

      • Ben10'de vardır kesin şimdi. Onu da izlesem mi?(Yokmuş.)

      • İnsanlar bu saatlerde uyanıyıp balığa gidiyor. Hiç balığa gitmedim. Amerikan tarafım nasıl itiraz etmedi buna? Garip.

      • Alt benliklerimle sev beni. Ya sev ya dası yok.

      • RTE'yi seksi bulan zihniyetin beyin hücreleri toplanıp kaba et bölgesine mi yerleşmişler.
      • Ayşe Arman seksiyse ben neyim?

      • Kıvanç Tatlıtuğ basket oynayabiliyomuş! Dahası PLAJDA koşabiliyormuş! Aklım hayalim almadı ben bunun rüyasını görürüm ki!

      • Fırat güzel. Fırat cici.

      • Kıvanç Tatlıtuğ sulu sulu öpüyomuş. Reklamda anlaşılmaz diye koymamışlar demekki. İbrahim Tatlıses Vakumlaması öğren de gel.

      • Siz yokken biz vardık.

      • Raj'a söyleyecek lafım yok.

      • 05:55 telefon numarası verecek gibi bi hali var saatin.

      • Regina 91'i bulmuş hey maşallah.

      • Gün doğarken bizim salon pek güzel oluyomuş.

      • Her yaşın ayrı bi güzelliği varsa, her saatin neden olmasın?

      • Kış gelsin, yollar buz tutsun, bizim okulun bahçesi özellikle. İnsanlar çok hoş oluyo.

      • Montumu özlemişim. Aşığım ben ona.

      • Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. aj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj. Raj.
      • Foster varmış. Mal bebeler şimdi çizgi film izlemeye kalkıyolar.

      • Benim kardeşlerim onların yaşındayken Häagen-Dazs eşliğinde Testere serisi bitirdiler.

      • 06:00 Trt'de haberleri sunuyolar. Ben yatıyorum.

      Sonuna kadar okuyana bi süprizim var. Sizi seviyorum. Yarın resim de ekliycem.

      • Hava bildiğin aydınlandı be. Hayat garip.

      Hiç yorum yok: