26 Ağustos 2009 Çarşamba

Ramazan Dolayısıyla Yayınımıza Bir Süre Ara Veriyoruz.


Ramazan'ı seviyorum o muhteşem pideler, insanların daha duyarlı, anlayışlı olma çabası falan muhteşem(daha 100 neden sıralayabilirim ama konuya girmek lazım.). Ey sevgili kanal yöneticileri dini program ve peygamberlerin hayatı kusmaya başlıycam artık ne be bu biraz ara verseniz diyorum. Kumandaya ulaşmak için yerimden kalksam bi dizi maratonu attırıcam ama yapmıyorum diye insanın beyni bu kadar sulandırılmazki... Hiç mi insafınız yok? Geçtim onu neden hep elli yıl önceki yapımları izliyoruz ki biz yenisini neden çekmiyosunuz? Hayat öyküleri zaten atraksiyonlu sen buna özel efekt falan koysan yeniden çeksen kötü mü olur? Tamam eski filmlere de tamam Çağrı'yı milyonuncu kez vermenizin mantığını söyleyin be bana? Mehmet Ali Erbil Çarkıfelek'i yaparken gösteriyodunuz ki 5-6 yaşlarındaydım telefon bağlantısında lambadan çıkan cindi MAE o korkunç görüntüyü hatırlıyorum, zaten bayık bi yapım izle izle bitmiyor. İmanım gevredi. Tamam.

Ps: Kalkıp değiştirdim kanalı mutluyum.

1 yorum:

jellyfish dedi ki...

Ramazanı sevme nedenlerine Coca-Cola'nın ramazana özel çektiği reklamları da ekliyelirsin bence. :)