25 Ağustos 2009 Salı

Kıyısından Köşesinden Günlük

Biliyorum yarın sabah kalkıp blogu açtığımda ve bu yazıyı gördüğümde o sabahki neşeli halimle "vay anasını gene pek dert edinmişim, pek hislenmişim ahahha" diyeceğim ama şu anda içimi dökmem gerekiyor fazlasıyla.

Lanet olsun.! okul sözlüğünde bana takılıp duran yazar, bana söven yazar en yakın arkadaşlarımdan biri çıktı. Evet kendince çok komik belki ama konuşurken "aa neden böyle yazmış acaba, kim bu neden bana böyle şeyler yazıyor olabilirki?" diye ona yakınırken içinden bana gülüyor olduğunu düşünmek beni üzüyor şu anda. Üzmemesi gerek, sadece bir şaka belki ama ben gülmedim buna. Hiç iyi hissetmiyorum çünkü bunu öğrendikten sonra eski konuşmalarımızı gözden geçirince gerçekten aptal gibi hissettim kendimi.

Sonra bir olay daha var ama bu olaydan bahsetmek ne kadar doğru bilmiyorum. Sadece şunu söyleyebilirim, aynı bu kış olduğu gibi, "kime neye güveneceğimi bilmiyorum.". Birileri çok eğleniyor farkındayım ama bu yaptığını öğrendiğim zaman beni kaybetme ihtimali onu o çok komik eğlencesinden alıkoyuyor mu düşünmeden edemiyorum. Belki de hiç öğrenemeyeceğim ve o eğlenmeye devam edecek. Bende herkese süpheyle yaklaşmaya, bazı yanlış insanların günahını almaya devam edeceğim büyük ihtimalle. Çok eğlenceli gerçekten.

Ve aynı gece içinde bir vukuat daha. En ciddisi ve acıtanı da bu oldu maalesef. Bahaneler, söylenemeyen kırıcı sözlerin sadece kibar halleri. Karşı tarafınsa çoktan bahane öne süremeyecek kadar esnekliğini yitirmiş olması bütün kibarlıkları anlamsız kılıyor. Özellikle bu geceki. Böyle olduğu için, anlaşamadığımız için, anlaşamamamızın sebebinin aynı meseleye tamamen farklı yönlerinden bakmamız oluşu çok çok üzüyor beni. Güzel zamanlar geçirmiş insanların araları bozulunca hatıralarının acıması kadar beni boğan birşey yok. İki tarafın bahaneler olmadan, birbirini anlayarak konuşması gerekiyor. Bu gece uyuyamayacağımı biliyorum. Ama umarım düzelir. Önümdeki güzel bir günü berbat ettiğimin farkındayım. Ama içimden gelenler bu yöndeydi.

Kahretsin. Yarın bu yazıyı sileceğimi biliyorum ama içimi dökmeliydim. İyi geceler herkese...

Hiç yorum yok: