26 Ağustos 2009 Çarşamba

Tatar -> Datar = <3


Datarfish'in doğum günü bugün(Oley! Yehu! Havai fişekler!) ben bunu Facebook'tan kuru bir mesaj veya telefonuna yollayacağım maksimum 160 karakterlik bir mesajla da kutlayabilirdim(ki geri dönmeyeceğini biliyoruz.) Ben de sen benim doğum günümü unuttun hede hödösüne karşı burdan kutluyorum Datarfish'in Super Sweet 16'ini. İyi ki doğmuş, iyi ki var. Aslında hoş birşeyler bulmak için Google'ladım ama o Ece'lerden en güzeli sensin. Nihohoy!!

Ps: Umarım çello alırlar.

Milka'ya göndermeli Ps: İnsanlar doğduklarında 1 yaşında olmaz Milkamilka'cığım. O yüzden daha 16'sın üzgünüm.(Paris Hilton dudak büküşü. :[ )

2 yorum:

goldfish dedi ki...

hahaha lex lutor. even lex luthor :D:D bende uzun bir mesaj attım kendisine :D burdanda bir gün arayla kutlayayım. yeni yaşında ilk günün kutlu olsun! :D

jellyfish dedi ki...

öncelike Tatarfich'den ona blog için yaratıcılıktanuzak bir isim verdiğim için özür diliyorum. Doğum günün kutlu olsun Tatarfish! Hep bizle kal, hep mutlu ol:D