19 Ağustos 2009 Çarşamba

milkamilkamilkamilkamilka !

-başlarken down to the waterline çalıyordu-

uzun zamandır bloga yazamıyorum. bilen bilir -hyena- jellyfish, goldfish- iş hayatı böyle işte. akşama kadar çalış, sonra gel yat. blogu sadece yarı uykulu bir şekilde okuyabiliyorum.

neyse efenim, bugün yine yorgundum. ama annemler evde olmayınca, bütün yorgunluk kalktı üzerimden sanki. bilgisayarın karşısına geçtim, e tabi dire straits olmadan olmaz, bir yandan water of love dinlerken, bir taraftan da internette geziniyordum. taa ki hyena bana o efsane messenger konuşmasını atana kadar.

tam hyena ya ne yapsam olm acaba, film mi izlesem, hangi filmi izlesem diye sorup, film izlemeyecekken, hyena o konuşmayı attı. ve tüm akşamım renklendi. her cümlesinde güleceğim bir konuşma olacağını bilemezdim bunun. neyse çok meraklandırdım sizi. here we go ! milkamilkamilka ve swordfish yorumları!

kamoka:
*rockn coke a gittim
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*evet gamzeden öğrendim
*kimleri izledin
kamoka:
*wouwwwwwwwww : şimdi ilk olarak buraya bakalım. hyena'nın kimleri izledin sorusuna karşılık milka "wouwwwwwwwww" cevabını veriyor. nasıl yorumlayayım bilemedim.
devam edelim:
kamoka:
*benim için linkin park önemli : aynı cümlenin devamında arkadaşımız rockncoke u bu sene kurtaran grubu linkin park ile karşılaştırıyor. ve sanki prodigy kimmiş, skimden aşşağa dinozor daşşağa der gibi de bir hali var. tabi bu konuşmayı ben yapmadım, ama yazıdan çıkarabildiğim kadarıyla arkadaş hala "in the end" in etkisinde.

死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*ama linkin park yerine santigold a gitmedin dimi? : hyena nasıl da biliyor ama dimi? konuşmanın kırılma noktası işte burası. santigold vs. linkin park. sanki rakınkok organizatörleri bunu bilerek yapmış. değil mi kamoka?

kamoka:
*gerisi çok da tınımda değil : bingo! nasıl da bildim ama, bir önceki kamoka yorumuma bakarsanız, arkadaşımızın "sikimden aşşağa dinozor daşşağa" kıvamında olduğunu yazmıştım. gerisi çok da tınımda değil !

isterseniz rockncoke sanatçılarının bir kısmına bakalım. arkadaşımızın tınında olmayan sanatçılara:
1- rockncoke a gitsem bu grup için giderdim dediğim grup: kaiser chiefs (kayserili olmamın bunda bir etkisi yok) adamlar employement gibi bir albüm yaptılar. tüm dünya bu adamları konuştu. sahnelerini zaten söylemeye gerek yok. tek kelime ile mükemmeller.

2- razorlight!!! bu adamlar da en az kaiserchiefs kadarlar. zaten indie denilince kaç grup var ki doğru dürüst? stumble&fall şarkısını hiç dinlememiş olabileceğini düşünüyorum kamilin. neyse diğer gruba geçelim.

3- santigold: kendilerini ilk olarak santogold olarak tanımıştım. o zamanlar galiba stiffed de solist değildi. (yamulmuyorsam) buradan on tavsiyem biraz "light out" biraz da "your voice" ve tabi ki "say aha" dinlemesi.

neyse konuyu çok dağıttık. rockncoke da cold war kids ve juliette lewis de vardı bu arada. bunlar arkadaşın "çok da tınında olmayan" gruplar.

死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*ne biliyim izlemeyeceğim sınırlı sanatçılardan biriydi linkin park
*hele santigold la çakışıyodu ki
kamoka:
*aaaa ne biçim bi tarzın var : konuşmanın kırılma noktalarından biri daha. konuşmanın ilerilerinde hyena ya sen cahilsin, sen bilmezsin, müzik için birşey ifade etmiyorsun diyen insan bu. bakalım neler olacak!

死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*çok sanatçı seçmem ama linkin park ı canlı görsem ne olur görmesem ne olur : bu konuda hyena çok haklı. benim playlistim de bir dizzy glispie çalar, arkasından nightwish. ama linkin park ne dizzy glispie ile ne de nigtwish ile karşılaştırılabilir.
kamoka:
*çok yazık....
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*dandik çoluk çocuk grubu listemde ilk 10 da
*alınma : hyena söylemiş ama, milka durur mu?
kamoka:
*asıl senin salak şarkıcıların öle
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*müzikle ilgilenirim ben
*nu metal gibi kırma bi tarzı olan bi grupla işim olmaz
kamoka:
*bizde şekercik
*müziğin içindeyim
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*güzel
kamoka:
*o yüzden bilmeden konuşma : sizce de çocuk gibi konuşmamış mı? kafamdakileri çok iyi toparlayamıyorum uykusuzluktan. bir toplasam çok daha iyi benzetmeler yapacağım. cips kola özel kilit, ya da çelik ayna günlerime götürdü beni. "bilmeden konuşma" ...
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*bilmeden konuşma derken
kamoka:
*linkin park ı dinlede öle konuş
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*yeterince dinledim
kamoka:
*benim yanımda linkin parka laf edemezsin : woaw woaw ! yeah men! yeah men! oh yeah ! benim puanım sana 9 kanka !
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*isterse chester gelsin
*linkin park benim için müzikal anlamda bi yenilik ifade etmiyo
kamoka:
*sen müzik için hiç bişey ifade etmiosun... : ben bunu okuduğumda sen ne ifade ediyorsun demiştim. hatta hyena ya bunu söylemesine de baya gülmüştüm. rockncoke a gidip diğer gruplar tınımda değil diyen bi insan bunu başkasına nasıl söylebilir dedim. scroll down yapıp konuşmanın devamını okuduğumda ne göreyim. oh yeah! oh yeah! yeah men! oh yeah!
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*afedersin
*sen ne ifade ediyodun : bingo! nasıl da biliyorum ama. oğlum böyle bu işler. biraz önce söylediklerim yine geçerli.
kamoka:
*canlı performanslarını izlede konuş : bunu söyleyen kişilik rockncoke a gidip kaiser chiefs in canlı performansını izlemeyen kişilik. düşünün sevgili okurlar.
*benim grubum var : bunu söylemekten nefret ediyorum şerefsizim. ama yine de: oh yeah men! oh yeah! hayır yani, her grubu olan, müzikal anlamda çok iyi şeyler mi yapıyor? grubu ne gördüm, ne duydum ama, çaldıkları parçalar şöyle olsa gerek:
1- sevda çiçeği
2- saydım
3- senden çok var (bu da hyena'ya atıf)


死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*eee nolmuş bizimde var
kamoka:
*aman sen ne işe yararsın
*ece fln süperlerde
*sen nesin be
*solistiniz bateristiniz çok iii
*sen 0
ben bu cümlelere yorum yapmıyorum, yapamıyorum. hyena gerekli cevabı zaten vermiş.

死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*şu an bilinçaltında kalınmış tüm ezikliği kusuyosun ama bu seni sadece daha fazla zavallı yapıyo
*üzgünüm kamil

hyena burada kilitliyor. ne diyeceğini bilemeyen arkadaşımız yine ilkokul günlerine dönüyor:

kamoka:
*ben sana acıyorum
bende sana acıyorum be evladım. müziğin her türünden anlayan bir sınıf olarak, bir bakıyoruz, kamil sadece linkin park dinliyor. sonra da hyena'ya laf atıyor. sen ne anlarsın müzikten diyor. eğer şurada güzel bir laf koysaydın, sana puanım 9 olacaktı kanka!
死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*müzikten anlayıp tarzları sindirdiğinde gel : ki hyena yine gerekli cevabı vermiş.

kamoka:
*kitaptan aldığın cümleleri bana satma : ah be ivladım. yine mi ilkokul günlerine döndün?bunlar gayet sade cümleler. "müzikten anlayıp tarzları sindirmek". çok mu ağur geldi bunlar sana?

死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*o zaman belki linkin park diil daha kaliteli şeyler hakkında tartışırız
*kitaptan aldığımmış
*yaratıcılık ve taklitçilik arasındaki sınırı biliyo olman güzel
hyena açığı bulmuş ve vurmuş. süper giderken, bir anda kurtlar vadisine bağlamış nedense:
*biz kitapları yazarız

kamoka:
*seni engellicem kusura bakma... çok basitsin....kendini bi bok zannedion ama hiç bişeysin : ve söyleyecek birşeyi kalmayan, birşey söyleyemeyen kamoka, engellemenin herşeyi çözeceğini zannederek kaçar gider. bu sırada bakın arkadan hyena efendi ne yazar:

死神/The Pains of Being Pure at Heart/Do I Look Like I Care?:
*siz onları alıp okur satmaya kalkışırsınız : işte şimdi kurtlar vadisi olmadığını anladık. swh.


böyle yani. tüm akşamımı neden bu yazıya harcadığımı da anlayamıyorum. bug isimli filmi seyredecektim. seyreden varsa tavsiye eder mi bi yorum yazsın.
bu arada bu konuyla ilgili son fikrimi soran varsa;

fuck LP !

-biterken "i predict a lot" çalıyordu-

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok ilginç bir muhabbet yaşandığı belli. enteresan.. :D Kentaro