23 Ağustos 2009 Pazar

Kaykaycı Parkı

Eğer Ankara'da yaşıyor ve bizler gibi her gününüzü Kızılay'da geçirmek zorunda kalıyorsanız yol tarif etmede ister istemez düzey atlıyorsunuz. 'Palmiya Kafe'nin broşürlerini dağıtan adamın ordan sağa dön.' ya da 'Dost'un ordan ilerle sağa dön sola dön düz git ahanda Tunalı!' gibi şekillerde yol tarif etmeniz mümkün tabi. Ankara'da yol tarif etmede belirleyici unsurlardan birisi de 'Kaykaycı Parkı' dır. Parkın gerçek adını bilmediğim halde bu şekilde andığım zaman hiç bir sorun yaşamadım. Tabi oraya Hyena, Goldfih ve Tatarfishle birlikte kaykaycı kesmeye az gitmemişizdir. Hatta ben bi gezimizi tablo halinde kağıda dökmüşüm ve bunu da sizlerle paylaşmak istedim.




1 yorum:

hyena dedi ki...

Şahsen ben o EMO tipli yazın cıbıl gezen kaykaycıları izlemeye gitmiyorum oraya sürükleniyorum.