12 Ağustos 2009 Çarşamba

Ladyhawke ve Uçan Taavır( Ve kedi dolu satanizm)


Başlık sizi korkutmasın. Hyena ve ben o eyfel kulesine ulaştığımızdan beri düşünüyoruz. Evet! Ladyhawke nin psikopat kedileriyle savaştık. Gerçi oyun kısa sürdü ama içindeki gizem büyük. Niçün Pip(Ladyhawke) kafayı kedilerle bozmuştur? O bir satan mıdır(ben sanmıyorum ya da sanmak istemiyorum.)? Ama şikayetçiyiz efenim. Oyunun sonuna geldiğinizde Ladyhawke ve Eyfel Tavır uçarak kaçıyor ama nereye(soru 3)? Oyunun sonunda niçün 'YOU WON!' yazısı yoktur(soru 4)? Kediler öldürülünce neye ulaşıyoruz? Nirvana mı yoksa Fenafillah mı? Bütün bu sorulara yanıt arıyoruz . Ladyhawke yi her ne kadar sevsekte müslim kalbimiz bu kedi katliamına DUR diyor!

3 yorum:

hyena dedi ki...

en sevdiğim yazı bu oldu. Evet.(Şizofrenik gibi . Evet. yazmayı bırakmalıyım artık.) jabawndaqknfakdnfıakfnıasıfokrsdıfhısdhpjş*

*= ben yukarda güldüm(yarıldım aslında)

Kentarro dedi ki...

saygılar sevgiler..

Adsız dedi ki...

kentaro bu yazısı ile kedi katliamına towerını koydu diyebilir miyiz?

swordfish