22 Ağustos 2009 Cumartesi

Hyena'nın Dramı (The Killers 'Losing Touch' Eşliğinde Dinlenmesi Rica Olunur.)

Ey sevgili okur,
Sen hiç belli bir dönem boyunca haftanın her günü en az 3-4 saat görüştüğün bir insanla konuşamaz hale geldin mi? Şu anda aynısı Goldfish'le bana oluyor. Aynı evde yaşayan ama hiç karşılaşamayan, yazdıkları notlarla konuşan insanlara döndük. O bana Twitter'dan not bırakıyor onu yanıtlayıp, Last.fm'den mesaj bırakıyorum. Sonra Msn'de karşılaşıyoruz, biraz laflayınca o kaçıp gidiyor. Durumumuz içler acısı kendilerinin ışık hızıyla normal hallerine dönmelerini diliyorum.

Tepkili Ps: Msn sıkıldığında ateş almaya gelir gibi duracağınız bir mekan değildir!

1 yorum:

goldfish dedi ki...

of hıyenam of. nedense bilgisayarın karşısında otururken zamanımı tamamen boşa harcıyomuş gibi hissediyorum. sıkılıyorum. kendimi killers ve empire of the sun melodileri eşliğinde anıtkabir yollarına vuruyorum. merak etme dersane açıldığında bıkıcaz tatarfish, sen ve ben birbirimizden. :D istiyosan gel beraber yürüyelim. ama aydınlık uzak tabi. jellyfayşemi al gel bigün. bu da gene sana last fmden bıraktığım notlar gibi oldu ama neyse. tek fark isteyen okuyabiliyor.