25 Ağustos 2009 Salı

Hyena ve Hyena

Hyena hayatımdaki en ilginç kişi diye Lynx'den bahsediyosa bu Lynx tanınmalık biri. Bunla da kalmayıp onu bi yere koyup saatlerce izlenmelik ve hareketlerini not almalık bi tip sanırım. Ama Hyena ayrı. Hayatımda gördüğüm en çılgın ve deli dolu insan. Bide 'Ben sana söylemiştim!' i en acı veren şahıs. Sizi ve içinde bulunduğunuz karmaşık ruh hallerinizi çok takmaz ama verdiği öğütlerle iç dünyanıza oturan taş sizde duygusal manada kabızlık ya da ishal gibi durumlara yol açabilir. Bugün Britney Spears'dan 'Hot as Ice' ı dinlerken Britney ile Hyena'nın bi çok açıdan hayat felsefelerinin uyuştuğunu fark ettim. Şarkıyı sizler de dinlemelisiniz. Beni coşturan ender (beni bir çok şarkının gaza getirdiğini herkes bilir neden de böyle diyorsam) parçalardan biri. Ve şurda takıldım : 'You can look but don't touch' . !!! nası ya bu Hyena'nın cümlesi değil mi! İşte bu an anladım ki Britfish'in Hyena ve Britney'e karşı olan aşırı ilgisi ruh hallerinde kesişiyor. Kendisi hakkında bir yazı yazdığım için Hyena bana tapabilir ama onun iç alemindeki Britney'i ortaya çıkardığım ve bunu gözler önüne serdiğim için nefreti bu tapma arzusunu nötrleyebilir. O yüzden hayatıma ben bu benzerliği hiç fark etmemeişim gibi devam edicem. Siz de duymamış olun. Hyena mutlu, biz mutlu, Nazım zaten Mutlu :D

Hyena bak birlikte fotomuzu koyıyım dedim. Bu arada klasörümde bu resim ' Diller dışarı, eller yukarı' diye kayıtlı. Sanırım espri anlayışımın vasatlığını ortaya koycak kadar kötü. Diğer bir yandan resim tamamiyle doğal bir ana aittir. (tabi yalnızca Hyena açısından)

Ayrıca bahsi geçen şarkı:
http://fizy.com/s/16l42l

Hiç yorum yok: