16 Ağustos 2009 Pazar

Yasemin Mori


Hyena ile pek bir sevdiğimiz Yasemin Mori bu yazının konusu. Eminim bu başlığı görünce bana gıcık olacaktır Hyena ama tutamadım kendimi. "Arjantin" dinlerken başlıyorum. Kendisi 82 İstanbul doğumlu. Bilkent Grafik Tasarım'dan mezun oluşu ayrıca bu güzel saçlı insana karşı sempatimi arttırmıştır ne yalan söyleyeyim. Küçüklükten beri kendisi müzikle içli dışlıymış ve Queen dinlermiş hep. "Hayvanlar" gibi güzel mi güzel bir albüm çıkarmış ondan sonra. "Aslında Bir Konu Var"'dan tanırsınız.
Şarkılarına gelecek olursak ilginç bir şekilde tek tek etkisi altına alıyor. 2-3 ayım onunla geçmiştir. "Konuşmak"'la başladı. Kafamda sürekli çalıyor ve şarkının atmosferinden kurtaramıyordum kendimi. Ardından "Arjantin"le tatil moduna girmeyi başardım. hepsi çok güzel. Sözler ara sıra saçma geldi ama derinliğini şarkı etkisi altına aldıktan sonra kavramayı başarabildim. Yeni albüm yapsın koşup alalım.
Elbiselerine ayrıca hastayım. Dalgalı saç sevgimi iyice pekiştirmekte. Konuşma tarzıyla iyice sevdirmekte kendisini. Budur tek söylediğim.

Hiç yorum yok: