15 Aralık 2009 Salı

bi-seksüelite

Aslında biseksüel olmak kötü bir şey değil ki...

neticede herkeste testesteron ve östrojen salgılanıyor. hormanları akışına bırakmak gerekmez mi? ( hormonlar akarrr yaa) kendini kasmanın ne alemi var.

Mesela o gün farkettim, belki ben kızlardan hoşlanabilirim, hani Türk olmaz da Japon olur belki , mümkün gibi, olabilitesi yüksek bi durum. Ama tabi bi de bunun aile boyutu var. Ailenin gözünde muvaffakiyetini tamamlayamamış uygunsuz evlat olma riski var bi kere. O yüzden,,, olum biseksüelim ben bi kere hayvan gibi cool um.. diye yayın da yapılmamalı tabi,, ama içten içe sevilir,,,;

utanma ey dost yalnız değilsin..



...ha bi de sevin ama sevişmeyin...



(şahsi blouma yazmaya gönlüm elvermedi ki)

3 yorum:

hyena dedi ki...

dün yazdığım yorum silinmiş. Derya'nın en büyük küfürü olan 'O Fak' demek istiyorum sayın okuyucu. Lanet olsun ki ne yazdığımı da unuttum. That's what i called rezillik says Nazan Yurt. Bi seksüelim, Bi değilim der bitiririm

jellyfish dedi ki...

Sevgili Hyena, acaba silindi sandığın yorumu aşağıdaki it's cool we can still be friend'e yazma ihtimalin var mıdır? bence vardır.

hyena dedi ki...

Geçen seneden bir RMTRN repliği: '' O da bişiy mi? Bizim sınıfta herkes biseksüel...'' Ayrıca 'Bi Seksüelim, Bi Değilim' der kaçarım. Demişim dün ama zaman ve mekanda kaymalar olmuş hoş görün.