4 Aralık 2009 Cuma

Ruhlar Aleminde Yaşamıyoruz Goldfish!

Merhaba Sunshine Believer. Seni dalgın bir gülümseme ile karşılıyorum çünkü aslında burada değilim. Bu yazıyı yazıyorum belki bu ruh halinden kurtulabilirim diye veya tatlı Hyena yaz dedi diye. Bıkmış olabilirsiniz bu hisli yazılarımdan. Rilli rilli vallahi billahi en matrak günlerimde değilim, o yüzden uyarıyorum geyik modundaysan diğer hayvanat yazılarına geçiş yap. :)

  • Bu zamana ait değilim. Şunları yazarken bile zihnim 5 gün öncesinde, 1 hafta sonrasında, 2 saat beride, 3 ay geride... "Beng ya hoca en son ne dedi sen dinliyodun?" gibi şeyler sormayın. Tahtaya bakıyor oluşum hocayı dinlediğim anlamına gelmez. Tüm ders tek kelime etmeden kitaba bakışım onu okuduğum anlamına da gelmez. Sana bakıyor oluşum seni dinlediğim anlamına gelmez. Hatta karşımda olduğunu farketmemiş bile olabilirim. Beni bir et parçası olarak gör. Evet evet.
  • Tüm gün kafamda ya Arctic Monkeys çalıyor ya da Bat for Lashes. Circle song çalıyorsa hele büyük ihtimalle son birkaç günü hatırlamıyorumdur. Cornerstone çalıyorsa yaz mevsiminden başka şey bilmem. Morrissey çalıyorsa hiç çekilmem.
  • Bir şey olmasını bekler gibiyim. Ne olduğunu bilmiyorum ama. Sadece şu anda değilim. Bulunduğum dakika beni ilgilendirmiyor. Tree Hill civarlarında Jamie'nin elinden tutmuş Nathan'a sesleniyor olabilirim. Veya o garip hikayedeki gibi dudaklarımdakilerin hayatımı özetlediğini düşünerek lanet ediyorumdur bulunduğum zamana. (erguvan burdan sana göz kırpıyorum.) (anladın sen onu)
  • Yazılılar her zamanki gibi işkenceden ibaret. Üçgenin kenarı köşesi, özel yasalar, spektrumların kesikleri gerçekten ilgimi çekmiyor.
  • "Bengisu?... Hey duyuyo musun?... İsmin buydu değil mi? Hey!" hı ne? Anlamadım? Bana mı seslendin? İsmim... şey... evet Bengisu. Ne dedin az önce duyamadım?
  • Sakinlik her yerde. Ama gülmemi engelleyen bir sakinlik, endişelenmemi engelleyen bir sakinlik kısacası umursamaz bir sakinlik. Baraj çeşitlerini anlatırken heyecanlandım biraz. "Şimdi burası çanak diyelim. Biz suyu tutmak istiyoruz. Çim... ee yani... çim... Beton ve ee çim..."
  • Beni hayata bağlayan yegane insan Nazan Hoca'dır. Kim ne derse desin rili rili rili vallahi billahi seviyorum this teacheri.
  • Nefretle doluyum. Sokmayın beni feysbuka. BU KULLANICI ARKADAŞIM GÖRÜNÜYOR AMA GÖZÜM GÖRMESİN MÜMKÜNSE butonu olsun. Onun fotoğrafları filan görünmesin. Profiline girmeye çalışınca 'sinirlerin kaldırabilecek mi?' diye sorsun. Çok pis bakarım.
  • Mariah Carey dinlemeyeyim istiyorum. My all ve We Belong Together özellikle düğününde terkedilmiş gelin psikolojisi yaratıyor bende. Tepkim Katy Perry gibi olabilir, kaçabilirsin ama saklanamazsın!
  • "Bazen en iyisi anlamadıklarındır." (Hyena - 10 dk önce) benim bu laftan yaptığım çıkarım iç dünyamda bir baraj kurdu. Kemer türünde bir baraj.
  • Stockholm Sendromu diye başımızın etini yerdi. Şimdi kendisinin bu sendromla kıvrandığını görür gibiyim. Hayırlısı kısfmet.
  • Yazdıkça rahatladım. Gerçek dünyaya döneyim artık.
  • Saat kaç olmuş, ben çıkayım artık.

Hiç yorum yok: