9 Aralık 2009 Çarşamba

Ve Böyle Buyurdu Hyena...

Bu yazıyı okumadan önce...

http://sunshinebelievers.blogspot.com/2009/11/secret-lifes-and-loves-of-turkish.html

Günlerden bir tiyatro günü Hyena ve müritleri oturup bana psikoanaliz yapmışlar. Fakat ben o ortamda yoktum. Sonuç daha bi ilginç ki yaptıkları zihin fırtınası sonucunda 'Hyena'nın psikolog olabileceğine' karar vermişler. Efendim üstte verdiğim linkteki yazıyı ve yazıya yapılmış yorumları okursanız Hyena'nın bana 'sürekli kendini tekrar eden bir 'O'' olduğumu söylediğini görürsünüz. Benim için hazırladığı 'Yeni Hayat' adlı proje (evet bu ismi ben koydum) beni bir 'O' olmaktan çıkarıp bir 'C' yapmaya yönelik. Şartları filan da baya sert. Gerekirse ilaçla tedaviye bile baçvurabilirmiş kendileri o derece psikopat şey yani profesyonel. Fakat sürekli başa saran bir 'O' olarak ben 'C' olduğumda ne yapacağımı bilemediğimi, gersin geri mi dönmem gerektiğimi surduğumda ise işte şöyle buyurdu Hyena...

'Seni bir 'C' yapıcaz ve sen bir 'C' ile hayatını birleştirip 'Sonsuzluğu' oluşturucaksın...'

Şey aslında artı sonsuz mu eksi sonsuz mu onu sormayı unuttum.


Celebration from LHT on Vimeo.

5 yorum:

goldfish dedi ki...

hömm. şimdi şöyle ki jellyfayşem bu tedavi yönteminin işe yaramayacağı görüşündeyim şahsen. ı-ıh olmaz yani. bence sen cool bir A ol. çok umursama. hani benim üşüdüğümü çaktırmamam gibi bişiy işte. :) lise bitse de gitsek, derdim ama seviyorum ortamları, ama hyenann tedavis boş. olmaz o.

hyena dedi ki...

Ne biliyo la bu diyorum şu tepedekine. Artis mi bu? Ne Artisi? Artis ne arar la blogda? diye ekliyorum. birkaç sene sonra olurda kıyamet falan olmazsa o muhteşem koltuğuma oturmak için para vereceksin sen yukarıdaki. o zaman geldiğinde görüşelim. ayrıca Jelly bebeyim(o bebeyim bebeyim) o kadar büyülenmiştin ki bloke olman gayet doğal.
Ps: Tüm tedavilerimi bizzat kendi üzerimde uyguluyorum.(bkz: Uygulamalı Psikoloji)
Pps: Psikolog olabileceğime sadece ben karar vermiştim.
Ppps:Talking Heads'in kafasını ısırarak koparırım.
Pppps: Pure Morning hepimize mutluluk ve huzur getirsin. Amin.
Ppppps: Tanrı + Türk + Korumak + Yüceltmek x (Kan Emici Emperyalist Güçler + AAL)- Sınav Haftası
Pppppps: Edgar Allan POE'nun dediğini Nazan Yurt söylese çok gülerdim. Demek ki neymiş? Osuruğa gülenin beyni osuruk kadarmış.
Ppppppps: Bitti. Tamam.

goldfish dedi ki...

ben goldfish, yukarıdaki hayvaata laflar hazırladım.

1. o bebeyim bebeyim bebeyim benim aşk hayatı geçmişimi biiyorsun bebeyim.
2. seni sevdim bunu farkettim o bebeyim bebeyim.. (yazmasam içimde kalırdı affet)
3. senin uygulayacğın yöntemin çoook benzerini denedim. bunu farkettin?
4. işe yarar mı?? hayır.
5. duygularımızı bastırmak bi boka yarar mı? hayır.
6. jellyfayşnin ne yapacağı konusunda bir fikrm var mı?hayır.
7. nalet.

jellyfish dedi ki...

Sonuç olarak Hyena'nın bilincinin kaymaya yatkın olduğunu, yer mekan zaman blog yazı ve yorum ayırmadığını, golsimin beni sevdiğini,bunu fark ettiğini çıkardım. Nurayın dersinde Nurayın gözlerinin içine bakarak diyardan diyara uçmayı seviyorum. Kuşlar ne güzel değil mi?

goldfish dedi ki...

bengiyanna modumu devreye sokuyorum.

hayat güzel, yaşamak güzel, sevin, bunu farkedin, o bebeyim bebeyim...