31 Aralık 2009 Perşembe

Frohe Weihnachten! Hayrola Nayir baba?

Sevgili Babamız,
Huzur. Eots. Akıl sağlığı yerinde olan insanlar. Bunları bir parça yaşat bana. Delik cebinden para çıksın istedim mi senden? Hayır. Olmadı gel çay içelim dışarıda. Kar falan da getirmedin zaten. Ni bu ya? Karsız bir yılbaşı geçirmek olur mu? Tamam tamam. Kabul etmeliyim ki Christmas değil bu. Sadece yılbaşı. Ama olsun. Karsız yılbaşı geçmemeli. Geçirtilmemeli. Buna da bir el atman gerek sanırım. Konya sınırlarına giremiyor musun yoksa? Anlıyorum. Seni kırmızı donundan çekip taşlayacaklar değil mi?! Olsun bari bi kartpostal neyin at. Yıllarca insanları kandırdığının da farkındayım. Kutuplarda yaşarım diyorsun. Ama buralardaki bir kahvehanede takıldığını da duyduk. Çin malı okey setleri dağıtmışsın. Ayıptır ayıp. Neyse.

Yanında bol bol mutluluk( herkese yetecek kadar), sağlık, huzur, mantık, zeka falan filan da getir. Hyena the Kid'in Lomo'sunun mavisinden de getir benim için!

NOT: SB ekibi; rmtrn, jellyfish, goldfish ve hyena'nın ve SB okurlarının christmaslarının mübarek olmasını diliyorum. Kentarro <3

Hiç yorum yok: