30 Aralık 2009 Çarşamba

Tanrım Duy Beni...

Henüz yılbaşı moduna giremedim. Bunun için yeterince sarı ışık görememek, oradan buradan cingıl bels duyamamak, yeteri kadar kırmızı iç çamaşırı muhabbeti geçmemesi gibi birçok sebep sayabilirim tabii.

Efenim 2009 pek bir acayip geçti. Bir kere 9-D gibi bir sınıfta okudum. Hayata ve pet şişelere bakış açım değişti. 6. derste bayılma tehlikesi geçiren, başı ağrıyan, gözü kararan benim gibi bir öğrenci 8 saatlik dersten çıkıp hoplaya zıplaya 2 saatlik matematik etüdüne gidecek dayanıklılığa erişti. Şimdi yeni yıl dileklerimi yazacağım buraya. Tanrım duy beni...

2009'da iyi bir öğrenci ve pek uslu bir insan olamadım. Hayat yordu, Serdar Ortaç duygularımın tercümanı oldu. Dünya kendi etrafında son turunu yapacak ve yeni bir zaman dilimine gireceğiz. İçimden gelen 'bu sene süpersonik olacak, bu sene ayşecik alpellaya kavuşacak, bu sene akacak.' şeklindeki ses doğru çıksın lüüütfeğğn!

*Önümüzdeki sene sır mır kalmasın aramızda. Herkes daha açık olsun. Kem gözler oyulsun. Kötü niyetli, cin bakışlı, sinsi ve içten pazarlıklı işi gücü olmayan insanlar bizden uzak olsun. Gitsinler frp oynasınlar. Ya da yok. Onu biz de oynayalım. Sonuç itibariyle şööyle Hayri Hocamızın sesi berraklığında bir ortam olsun.

*Fönlü-makyajlı insanların fönü bozulsun, rimeli aksın. Fondöten kullanımı azalsın. Azaltmayanların dudakları ve gözleri fondötenin altında kapansın kimse onları göremesin. Feysbuk güzellerini beğenenlerin feysbukları kapansın, internete erişimleri yasaklansın. Beğen butonları yalama mı yapmış nedir anlamadım.!

*İstediğim zaman etüd alabileceğim bir dersaneye gitmek istiyorum. Şölen'le gitmek istiyorum.

*Birilerini tokatlama hayallerim hortlamasın. Kendimi 50 lirayı bozmak zorunda bırakılan kantincinin yerine koyup öğrenci tokatlamayayım. Veya gereksiz wayfarer kullanımını kınarken insanlıktan çıkmayayım. Genel olarak kınarken insanlıktan çıkmasam yeter. Kınkınkınkın-esef-kınkınkınkın-esef-kınkınkın-esef-kınkınkın

*Lütfeğğnnn lütfeğğnnn üniversitedeki profesörler "yav bu öğrenciler çok boş geliyor. Lise müfredatına bi el atıverelim." demesinler. Ömrümü çürüttünüz be! Bu sene gördüğüm kimyayla Spiderman'i baştan yaratırım ben! Kafama düşen ışığın her bir birimini hesaplamak kasıyor tamam mı?! Matematik hep zordu. Yetmemiş! Zorlaşacakmış! Acıyın azcık dolma beyinlerimize! Bu beynin bir gelişme evresi var. Emekleyen bebeğe koş (lo)la koş denmez ki.!

*Çikolatayla arama mesafe koymak istiyorum ama sanmıyorum. Çok zor. Ne senle ne sensiz bebeyim...

*Hyena benim laflarımı besteleyip ünlü olma hayalleri kurmasın.

*Hayal aleminde yaşıyosun lafını bıraksın insanlar. Tree Hill'de yaşıyorum ben. Anlayamadınız hala.

*Bide şey istiyorum... Sevgilim olsun. Ama şöyle. Sevgiye, ilgiye ve şefkate ihtiyacım olduğunda çıksın ortaya, iki saçımı okşasın sonra yok olsun. Görünmesin. Her seferinde farklı surette çıksın karşıma.

*Aşk hayatı demişken kendisi bir düzene girsin. Ne bu böyle ders programı gibi?

*Taşınıyoruz. Evvet bebeyim! Eve pek içim ısındı. Komşu kavramını iliklerimde hissetmek istiyorum. (Evet şu anda karşı dairedeki adam şizofrenik -acayip zengin olmakla birlikte-, bi altımızda Lady Gaga ile Lerzan Mutlu arasında bir tarz yakalamış bir bağyan -feysbuku yoktur ama-, onun altında garip müzik dinletileri düzenleyen ve tüm ayakkabıları dışarıda çıkarmayı adet edinmiş bir dernek -mantı pişiyolar arada, bi kere çağırmadılar-, en altta evde kalmış kızı, şeytani bakışlı annesi ve sadece gözlüklerden ibaret babasıyla hiç sevmediğim hazzetmediğim bir aile daha. Kedisi olan falcı kadın -ona bi sempati var ama- Hiçbirini sevmiyorum. ) Komşu istiyorum ben. Sel baskını olunca çıkıp kalabileceğim, kapıda kalınca beni anlayışla karşılayacak, tüm damla çikolataları bitirip ardından kek yapmaya karar verdiğimde yardımıma koşacak biri olmalı. Komşu istiyorum senden 2010.

*Kitap okumada girdiğim duraklama dönemi bitsin. Hyena'nın dediğine göre aşk hakkında okumayı bırakmalıymışım. Belki tasavvufa yönelirim? Hı? Olmadı bana şöyle allak bullak edecek bir konu bul hyena (para dışında).

*Göbeğim beni terketsin. Boyum uzasa fena olmaz.

*Yılbaşı hediyelerim beğenilsin. Hele bi beğenmeyin ağzınızı burnunuzu kırarım.

*Yeni yıla kimyadan 4 (-) ile girmek ne kötü. Ah doğa...

*Zihnim mi kayıyor ne?

*Ölmüş o ölmüş...

*Mutlu Yıllar hepinize. Süfer bi sene olur umarım. İçimden bi his pek güzel geçecek, fonda kuş sesleri olacak diyor. Hyena'nın da artık bir LOMO'su olduğuna göre... bu sene AKAR!

*N'oldu? Neden durdun? Bişiy mi var?

Hiç yorum yok: