25 Aralık 2009 Cuma

Bir Mısır Bardağı Olarak Hayatım


Hayatımı benzete benzete 1TL karşılığı alınan, genetiğiyle oynanmış fakat lezzetli o güzel mısırlara benzettiğim için kendimi şu yazı bitsin, esef gelsin, kınıycam vallaha. Her neyse ben bir mısır bardağıyım.(ya da bardakta mısır. hangisinin fonetiği hoşunuza gittiyse) Bana malzeme lazım. Tek yavan kalırım. İşte bu malzemeleri hayatımdan insanlar yaptım...

YAĞ: Goldfish. Bir o yana bir bu yana kayan, daima hareket halinde olan yağın kesin olan tek bir isteği vardır o da bardakta, mısırların arasında kalmak. Bulaştığı mısırların birbirleri üzerinden kaymasını sağlar. Dolayısıyla bardağa bir atraksiyon, bir hareket ve bir mutluluk hali getirir.


TUZ: Tatarfish. Tuz bana nedense baharatların en realisti gibi gelmiştir. Bazen sizi yakar kavurur bazen de varlığına muhtaç ortalıklarda dolaştırır. Ama bir gerçek ki tuzsuz mısır olmaz.


NAR EKŞİSİ: Britfish. Şimdi bana burdan çok saygıdeğer nar ekşisi sever hayvanatımız goldi sitemkar bakışlar fırlatacak ama karakter eşlemesinde bu oldu naparsın. Nar ekşisinin tadı tatlı mıdır hafif buruk mudur bu 16 senelik hayatım boyunca karar veremedim. Mısırda sevmem ben nar ekşisini, çiğköftede daha güzel olur ama sen bir sos olarak nar ekşisisin Britfish.

LİMON SUYU: Hyena. Limon çok sevilen bir meyve değildir. peki ya meyve midir? Bilmiyorum. Herkes sevemez limonu çünkü herşeyin yanında uyum sağlıyabilmesini kıskanırlar. Ekşidir, can yakar, yüz buruşturur ama önemli olan o ekşinin içindeki tadı almak. Tadını yiyim Hyena.

1 yorum:

goldfish dedi ki...

tam da kadrolu tmcimizin yazacağı bol göndermeli güzel bir yazı. :D nar ekşisi ben olmalıydım tabi ama düşününce cuk oturmuş tabi :D