1 Aralık 2009 Salı

Çift Koltuğu


Hyena kadar şanslı olmadığım için geçenlerde 'Yeni Ay' a gittiğimde bana anca bi çift koltuğunda yer verebildi saygıdeğer biletçi abilerim ablalarım. Aslında çok da bi manası yok bence. Sonuçta sinemaya yiyişmek için giden Türk gençleri zaten zaman mekan sahne ve koltuk kolu fark etmeksizin istediklerini almaya eğilimlidirler. (+18 e mi kayıyorum ne)

Bu çift koltuğu adı verilen yapılaşma aslına bakarsanız pek bi şirin. O koltukların kadifemsi dokusunun ve renginin koltuk kolu ayırmaksızın iki kişinin sığışabileceği şekilde uzanması oturulası ve film izlenesi bi etki de yaratmıyor değil. Çift koltuğuna oturan insanda olması muhtemel rahatsızlıklar,

1.Kabakulak (tamam tamam)
1.Midede kelebeklenme
2.Filme odaklanamama
3.Terleme
4.Kızarma
5.Terlemeye bağlı olarak yoğun ter kokusu
6.Başa yenen çanta (Kokma uleyn! Kokma! Kokma dedim sana)

Tabi ben bunları yaşayamayacak rahatlıkta bi insan olduğum için (e malum yanımda da pulpo var. daha ne olsun) böyle paşa paşa filmimi izledim. Yorumlarken pulponun böyle omzunu patilercesine çekiştirdim ama çift koltuğunun zararlarından birisi de bu naparsın. Geçtik oturduk fakat şunu fark ettik ki biz bir çiftin, çift koltuğunda oturabilme şansını elinden aldık. -Hadi biz bi iki kişilik açısından çift olup bu hakkı ellerinden aldık da sorarım Hyena o single one haliyle bunu yaparken hiç mi utanmıyor? :) Hyena severim seni bilirsin.- Bunu fark ettikten sonra tekli koltuklara oturmuş çiftlerin gazabından korkmaya başladık. Filmin ortasında içlerinden birinin dönüp bize bakıp 'Öpüşmüyolar! Atın şunları o koltuktan' diye bütün salonu örgütleyeceği ve sinemadan kapı dışarı edileceğimiz dahi kurgularımız arasında yer aldı.

Sonuç olarak çift koltuğu iyidir. Gidin annenizle gidin. Oturun oraya, koyun başınızı omzuna. Montları da iki yana sıkıştırıverin oh sana mis işte. Anneyle gidilebilcek filmler...

1.Ariel Küçük Deniz Kızı (gidildi. fazla uzundu ben dahi uyudum annem napsın)
2.Kediler ve Köpekler (gidildi.sevdi.hatta gitti korsan CDsini aldı. CD'nin üstünde 'Kedi Köpek' yazıyodu)
3.Christmas Carol (annem girmedi. çünkü artık sinemaya tek başımıza girebilcek o malum o sevimsiz yaşa geldik. gelseydi muhtemel yorum 'şimdi bu hayalet birinci hayalet, üç tane hayalet, neden ki yani anlamadım ben baştaki adam neden ölmüştü?' hı en önemli yeri tebrikler. kapmışın sen filmi annecim.)
4.Yeni Ay (ben annemle gitmedim. gerçi millet sevgilisini alır gider yani anneyle neden gitsin diğ mi.ama gidilirse anne şunu der 'Siz de mi böylesiniz? Yani bu kız da lisede ya Edward medvırt ne biliyim. Bilmeem'

Neyse bu listeye neden giriştiğimi dahi hatırlamıyorum. Sonuç olarak çift koltuğu güzeldir. Kışın mont bot atkı eldiven derken taşımakta zorluk çektiğimiz bedenlerimizi sinemaya götürüp sonra onlara ikinci bir kıyak yaparak çift koltuğu alıp yanımıza oturtabiliriz. Hatta o çift koltuğu ayaklarınızı altınıza almanıza, dirseğinizi yana dayayıp yatar pozisyona geçmenize ve bağdaş kurmanıza da yardımcı olabilir.

Fotoğraftaki koltuk Derya Baykal'ın evhanımlarına öğütlediği 'Edeki bütün bezleri kapıp gelin bakın bakalım ne gibi süs eşyaları yapacaaz' programlarından birinde yapılmış bi garip koltuktur. tanıma gerek yok.

Hiç yorum yok: