15 Aralık 2009 Salı

Herkese Bir Halley, Banaysa Bi Harley


4 Büyükler olarak adlandırdığım 4 sivilcemin aynı doğru üzerinde hayat bulduğunu fark ettim. En eski ve artık kaybolma noktasına gelmiş olan alnımdaki, hemen aşağısında burnumun sol kanadındaki, çenemi orijin olarak kabul edersek benimin simetrik yansıması olan o kırmızı benek (sivilce denemez ona) ve gömlek yakası açıldığında da görebileceğiniz bi sivilce daha. Evet şu günlerde sivilce sıçıyorum. Yapmadığım şey mi :). İşte bunların hepsi aynı hizada aşağıya doğru iniyolar. Hal böyle olunca düşünmeden edemediğim bir konu var. Bu öylesine bir doğru parçası değilde acaba başlangıç meridyeni olabilir mi? Coğrafyaya olan aşırı sevgim nedeniyle başmeridyen ben mi saçildim aceba? Burdan dünya basınına duyurulur her türlü röportaja varım. Evet ben başmeridyenim. Greenwich filan insan uydurması.

1 yorum:

hyena dedi ki...

benimde suratımda gayet bir dikdörtgen oluştu son çıkan miniminiminiminiminiminicik benimle ama seviyorum lan onu. Ondan önce de suratımda 5-6 tane üçgen vardı(onları sadece ben biliyor olsam da...) yoksa matematikle dahası geometriyle ilgili bir meslekte mi çürüteceğim kendimi. İşte buna dayanamam hacı. Pazarda olanan Artis olma hayallerim vardı lan. Takım elbiseli Diplomat da olabilirdim. Raksıtar olma hayallerimi saymıyorum bile... Bu arada o kıza yazık lan.