15 Aralık 2009 Salı

Boys Wanna Fight but the Girls Are Happy to Dance All Night

  • Coğrfaya dersinden kaçmak için babama coğrafyadan sunum hazırlamam gerek bahenesiyle kendimi okuldan aldırttığımı inkar edecek değilim.
  • Bebeyim diyesim var. Nitekim sana diyorum işte. Uuu bebeyim bebeyim.
  • Coğrafyadan sunum hazırlamak deyince benim aklıma; yutup, tivitır, feysbuk, armor geyms falan geliyor. Bence bunda bi gariplik var ama neyse...
  • ''Blogspotta yazdığın şeyin üzerine nasıl çizgi çekilir?'' diye Google'a mı sorsam?
  • Toprak içinde çeşitli mineraller, canlı organizmalar, organik maddeler, hava ve su bulunan bir örtüdür. 3 gün sonra bunu diyeceğim. Evet.
  • Okuldan kendimi kaçırttırdığım günün akşamında dershaneye gideceğim korkusu yaşadım ama kısa sürdü.
  • Spor salonundaki insanların resmini çekip deyimler ve atasözler sözlüğünde ''eli işte gözü oynaşta''nın karşısına yapıştırmak istiyorum.
  • Lomo alıp uyuşukluk yarışını kaybedeceğim.
  • Yılbaşında bir Guitar Hero 5(Wii için) olmadı bi Lomo(tercihen Holga. Ben baktım gittigidiyor'da var. Mavi veya kırmızı olursa muhteşem olur.) o da olmazsa bir DVD bir bere(giymesem de, takmasam da, o benim berem olur) olmadı bir çöp istiyorum.
  • Son madde madde 27 Ocak 2010 tarihine kadar teslim edilirse orman ne güzel orman ne güzel olur.
  • Nescafé makineleri hayat kurtarır. Kurtarmasa bile çikolata ve kahve krizlerini hemen sonlandırır.
  • Çoğu ünlünün hayatının benimkinden daha dandik olduğunu bana gösterdiği için öncelikle Twitter'a, sonra kendime, sonra alternatif ikili çalışma tekniğiyle çalışan beynime, sonra yayın ve yapımdaki herkese teşekkürü bir borç bilirim.
  • Şu anda bulunduğum odada 1 kişi Facebook-Msn tarzı ortamların tozunu attırırken, 2 kişi Kantır-Strayk, 1 kişi Jardinians!2 oynuyor. Ve hayır ben sana yazarken başka şeylerle meşgul olmuyorum.
  • Shirley o Version 2.0'ın hali ne öyle?
  • Marylin Monroe -> Marylin Manson -> Shirley Manson
  • Les Paul-> Paul McCartney-> Paul Banks-> Julian Plenti-> Julian Casablancas
  • Şu son iki madde neden aklıma geldi bilmiyorum.
  • Önce: ''Gorillaz geliyormuş! Gidelim mi?''
  • Sonra: ''Yalanmış. Neden Ankara, neden? Neden bu kadar asosyal olmak zorundasın?
  • Dünya üzerindeki tüm önemli şehirlere saldırıp, Ankara'yı gözde bir şehir haline getireceğim veya bir iki kule, tapınak tarzı mimari eserler diksem de olur sanırım.
  • Sayın Melih Gökçek bu şehir parklara doydu hepimiz artık çimen ve yapay göl kusar haldeyiz. Diğerlerini de saydırtma.
  • Ankara'nın girişine ''Welcome to Emptiness'' yazdırmak istiyorum.
  • Bored To Death e2'ye geldiğinde e2'yi YERİM. Evet, bunu yaparım.

Hiç yorum yok: