27 Aralık 2009 Pazar


SBBRO! (sunshine believers ben realist oldum) Şu an böyle balolara gidesim, deliler gibi dans edesim ve halay çekesim var... Yarın tiyatro çıkışında bi organizasyon düzenlemeliyiz belkide. Aslında yılbaşı da yaklaşıyo, kurtlarımı o gece dökiyim diycem ama bizimkiler geç karar verdikleri için gitmek istediğimiz yerlerde biletler türkenmiş. (laf aramızda kavga dövüş bitmiş diyollağ) Yine yeni yeniden evdeyiz anlıycağınız. Balon şişerir, üzerlerine CD kalemiyle surat çizeriz. Sonra üzerlerine oturup patlatıcaz derken o kırmızı kalemin boyasını oturma organımıza ve halılara bulaştırırız. Sonra geri sayımdan sonra deliler gibi anlamsız bir şekilde zıplar, kendi çevremizde bir tur döneriz... MTV'de çalan şarkılara eşlik eder, flash tv'nin o düğün salonlarını andıran stüdyolarında çekilen programlara tombala oynadığımız sürece kulak veririz. İşin garibi 16 yıllık şu hayatımda (bugünlerde yaşadığım bu 16 yıla takmış durumdayım) tombalada hakkımla kazanmadım. Oyun biter, herkes parayı götürür, bi ben tek kuruş bile kazanamam.. Sonra bana birileri acır ve üç beş kuruş sıkıştırır avcuma. A be abicim bunun neresi güzel? gel seni bi fırdöndüde yeniyim filan derim. şans ya yine dönmez bana. ama bu yıl hissediyorum piyango bana çıkıcak :) Ablam ve sevgilisinin biletimden gelicek parada gözü olması da beni üzüyor... Dağılıma göre %33'ünü ablam, %66'sını Yusuf Abi, %1 ini de hani ayıp olmasın ya ben alıcakmışım. Peh. Bakalım yılbaşı gecesinin sabahı da böyle konuşabilcekler mi:D

Yılbaşlarının belki de tek kötü tarafı akşam gırla gidn eğlencenin sabaha hiçbir şekilde yansımamasıdır. Gece herkes eğlenir, dağıtır, bisürü gülen surat vardır etrafınızda ama sabah olduğu vakit insanlar uyuduklarından mı yoksa yorgunluklarından mı bilinmez etrafa ya keder saçarlar ya da yüzlerini göstermezler. Hüzünlü gelir bana o anlar. Dün akşam yeni gelen bu yılı kutlamadık mı? E hani nerdesiniz? Bu yılın ilk dakikalaını yaşamaya hiçbiriniz mi yanaşmıyorsunzu kuzum? Grinch de bence en iyi yılbaşı filmidir kimse laf edemez. Ben yerim o burnu kalkık insanları ya. Bağan Buğun'un da yeni yılı kutlu olsun:D

Hiç yorum yok: