24 Aralık 2009 Perşembe

Noel Baba'ya Sitem/Tehdit/İstek Dolu Mektup

Merry Christmas! Los niños y otras animales. Ayın 24'ü olmasına rağmen ne tek tane kar düştü cağnım Ankara'ma, ne çeşitli atraksiyonlara girildi yıl başı yaklaşıyor diye. Hayır nerede o televizyonlardan izlediğimiz hop hop geçen kutlamalar? Nesrin Topkapılar?(Hayır, 80'ler insanı değilim) Lapa lapa yağan karlar? Nerede o Amerikan filmlerindeki Noel ruhu? Bu ne lan bildiğin çok sinirliyim sana yıl başını kontrol eden kurum/kuruluş/kişi/organizma? Oyun oynanmaması gereken bir dönem yıl başı. Lütfen şu 7(yazıyla yedi) gününü iyi değerlendir, asabımı bozma(LÜTFEN!). Olmuyorsa da en azından dene(yüzbinmilyon kere lütfen).

Sevgili Noel Baba,

Orada olduğunu biliyorum. Bana olan borçların son yıllarda epeyce kabardı(bunları yazdığım küçük bir defterim var). Bu sene sana son bir şans vereceğim. Son diyorum çünkü gelmezsen icra memurları kapında bebişim. Hiç acımam parası neyse verir. Elflerinle beraber fabrikana el koyarım. Sonra o göbeğini hoplata hoplata gülüşün bile kurtaramaz seni. Bu göz dağı paçalarını tutuşturmuştur umarım.
Ps: Aslında kızıyorum sana ama bizde de sorun var. Senin gecebileceğin bir şömine veyahut bacamız yok.
Pps: Aslında kaç senedir iyi çocuğu oynarım, bir kere olsun Şirinler'i bile göremedim lan. Makus talihim seni seviyorum bebeyim.

Noel baba yıl başı günü bizim eve de uğrayacak olursan zorlanma diye sana bir liste hazırladım:
  • Lomo Holga K200-N(babamın zihnine girersen o da alabilir)
  • Sonic Youth beresi(Annem mutlu, Sonic Youth mutlu, ben mutlu.)
  • Bir kutu Häagen- Dazs(ama onun varlığını sadece ben bileyim.)
  • Fatih Ürek, Ajdar ve Arto(bizimkiler bana bulaşmadan eğlenebilsinler diye.)
  • Portakal kabuğunu sevebilme yeteneği
  • İnterrailla dolaşmaya, festivallere/konserlere gitmeye istekli arkadaşlar
  • Küresel ısınmanın durması
  • Annemin zaman algısını tamamiyle yitirmesi
  • Canının sağlığı. Am(i/e)n.
  • Ha bi de şu basılı materyaller ucuzlasın. Silinen görsellerim geri gelsin. Them Thangs açılsın. Ffffound bana davetiye yollasın...
Seni seven Hyena
Xoxo. <3

Hiç yorum yok: