20 Aralık 2009 Pazar

Je T'aime! Işıl Bayraktar


Möhim Türkiye'mizde farklı bulduğum pek az insandan biri Işıl Bayraktar. Yaptığı programlar ile beni kendisine çekmeyi başarıyor. Öğrenmeye ne kadar açık biri diye düşünüp durmuşumdur zaman zaman. Haliyle yazmaya karar verdim. Saat 00.00

5 Mart 1981'de İstabul'da doğmuş. Lise eğitimini Saint Benoit Lisesi'nde tamamlayıp İstanbul Üniversitesi Fransızca Mütercim Tercümanlık Bölümünü bitirmiş. İyi bir Fransızcası, İspanyolcası ve İngilizcesi var. Müjdat Gezen Sanat Okulu'nda da oyunculuk eğitimi almış. Müziğe karşı bir ilgisi olduğunu da eklemem gerek. Ahh ne diyeyim peri kızı..
Je T'aime! Işıl Bayraktar <3

3 yorum:

ışıl bayraktar dedi ki...

Ne içtensiniz.
Çok teşekkür ederim, ben Işıl Bayraktar. Bir noktaya açıklık getirmek isterim. "Hesse Üzerinden Yolculuklara Dair Bir İç Bakış Denemesi"nin yazarı, evet Işıl Bayraktar. Fakat ben değil, o başka biri. Ne mutlu bana, isim benzerim bir edebiyatçı. Demeden geçmeyeyim istedim. Teşekkür ederim, mutlu ettiniz. Sevgiler.

Kentarro dedi ki...

Çok özür dilerim. Yorumunuzu geç okudum. Hemen o kısmı düzeltiyorum. :)

Kentarro dedi ki...

Çok özür dilerim. Yorumunuzu geç okudum. Hemen o kısmı düzeltiyorum. :)