7 Aralık 2009 Pazartesi

I'd Love and Chat but You're a Total B*tch


Facebook garip ortam vesselam. Tanımadığın insanlar ekliyor, eski okulundan insanlar buluyor falan. artık eski popüleritesini kaybetse de hala birçoğumuzun Facebook sayfası olduğu gibi duruyor. Bugün Facebook Chat'i açma gafletinde bulunmaz olsaydım, tanımadığım bir kız anında atladı ve ''hey! selam naber?'' tarzı ünlem ve sorularla kafamı karıştırdıktan sonra ''şunu hatırlıyor musun? onun adı neydi? ne güzel günlerdi değil mi?'' sorularıyla birden çocukluğuma indi. Sonunda benim başka biri olduğumu anladı -anlamasaydı nasıl anlatırdım bilmiyorum- ve utandı. Karaman'ın koyunu tipli bu insan en büyük oyununu sona saklamıştı tabii ki. Ve beklenen soru hemen geldi ''Senden bir şey istesem?'' istek absürt ve saçma olduğundan reddettim. 3 senedir konuşmadığım görüşmediğim bir adamın resmine hanımefendi bakabilsin diye neden '':)'' koyayım? Yok Yea.

Hiç yorum yok: