4 Aralık 2009 Cuma

Yeni Bir Gün! { Experimental müziğin babaları}


Evet SBKids! Yeni bir güne gitarımla merhaba dedim. İnatla Bach üstünde çalışmaya devam ediyorum. Tabi Carcassi bir taraftan kıskanmakta. Bu günlerde Hyena sayesinde experimental rock etki alanı içerisinde kaldığım için Baroque müziğin deneysel ustaları üzerine yoğunlaşıyorum. Bach ve Carcassi iyi bir ekip olabilirmiş. Notadan notaya atlamalarına hayranım. Carcassi abuk sabuk çıkarttığın sesler manyakça. Ama seviyorum be! Üzmeyeyim o tatlı canını. Hayat güzel. Kuşlar, böcekler falan dırt..
Fernando Sor bana hadi SORU sor? Senin de geri kalır yanın yok be dostum. Neyse Carcassi beyefendiye dönelim. Caprice yapma bana Carcassi. 6 tane Caprice yapılır mı be? Ayıptır ayıp. Ama güzel yapmışsın. 6 sından birini çalıyorum ama hangisi bilmiyorum. Bu da güzel...
Mutlaka experimental müzüğün tarihi daha eskilere dayanıyordur. Hani olur ya simetriye karşıyım dediğin günler..

2 yorum:

hyena dedi ki...

çince be bu
çekik gitaristten korkarım ki ben

Kentarro dedi ki...

bence gayet cisel :)